Cara Mengurangkan Kencing Berbuih Sehingga Rasa Lawas & Puas Serta Buah Pinggang Bekerja Dengan Baik Walaupun Tanpa Bergantung Bahan-bahan Kimia Yang Ada Kesan Tindakbalas

Pernah tak, bila buang air rasa tak puas, rasa sekat-sekat jer, tak lawas.

Selalu keluar berbuih macam teh tarik.

Buih dekat sini bukannya sebab berdiri atau berada di tempat yang tinggi.

Keadaannya jika buang air biasa pun, tengah duduk, kerap sangat berbuih tu timbul.

Sebenarnya apa benda buih ni? Bahaya ker?

Buih-buih ini sebenarnya tanda adanya kehadiran protein yang “bocor” dalam air kencing & keluar bersama urin, yang mana tidak sepatutnya berlaku pada buah pinggang yang sihat.

Pada peringkat ini tidak bahaya sangat sebab kehadiran buih ini hanya tanda simptom-simptom buah pinggang tidak sihat.

Tetapi jika dibiarkan ia boleh memudaratkan seluruh anggota badan.

Bila dah berlaku seperti susah sangat nak buang air, air dalam badan tak dapat keluar dengan habis, bengkak-bengkak kaki & tangan, nak jalan pun dah lesu tak bermaya, minum air banyak sikit dah rasa bengkak sana sini.

Biasanya bila dah jadi macam ini perlu bantuan dari mesin untuk menggantikan peranan buah pinggang.

Kos rawatan dialisis bukannya murah. Kos pada tahun 2017 sahaja, RM350 bagi satu sesi. Biasanya perlu menjalani 3 kali sesi dalam seminggu.

Dari segi masa, banyak perlu dikorbankan. Masa orang lain juga perlu dikorbankan sama, Kena ada orang yang jaga dan pantau.

Eloklah sangat, ada simptom awal dapat dicegah dari awal.

Banyak nikmat yang ditarik bila ianya tidak dapat berfungsi lagi.

Kajian penyelidikan yang diketuai oleh Pakar Toksin & Pemakanan, Prof. Dr. Norazlanshah telah menemui khasiat herba-herba tempatan ini dapat membantu menambahbaik kesihatan buah pinggang, dan formulasi ini dijenamakan sebagai TRIPLE-T

Selama 7 tahun penyelidikan dan pembangunan formulasi Triple-t. Kos pembangunan ini telah menelan hampir jutaan ringgit Malaysia & ditaja hampir sepenuhnya oleh beberapa Kementerian di Malaysia.

Berikut adalah sebahagian dari surat tawaran penajaan penyelidikan Triple-t sebagai rujukan dan bukti.

Kenyataan rasmi dari Prof. Dr. Norazlanshah di segmen Assalamualaikum TV Al-Hijrah bahawa penyelidikan Triple-t sudah menelan jutaan ringgit. Wow bukan biasa-biasa teh ini.

Berikut adalah salah satu kertas penyelidikan yang dibentangkan di persidangan kebangsaan & juga antarabangsa.

Bukan setakat menjalani ujian makmal di Universiti sahaja malah ianya telah melepasi ujian makmal Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) bagi mengesahkan bahawa Triple-t adalah 100% herba tradisional (NO KKM: MAL16120041TC).

Hampir 2 tahun ujian dijalankan & mendapati ia selamat diminum tanpa was-was sebagai minuman harian.

Walaupun proses pembangunan Triple-t mengambil masa yang lama, perlu melalui beratus-ratus eksperimen dan kajian di makmal Universiti dan juga KKM TETAPI cara penggunaan dan bancuhan amat mudah sekali seperti yang ditunjukkan di video bawah:-

Bayangkan Situasi Ini Berlaku Pada Diri Anda Selepas Konsisten Minum Triple-t Seperti Cikgu Man dan Puan Ina?

R

Bayangkan selepas ini, bila masuk tandas dan buang air, air kencing lawas dan jernih. Berbuih dah kurang hampir tiada.

R

Senang nak bergerak serta kurang dah bengkak-bengkak. Angin keluar dalam badan rasa ringan jer.

R

Nak berjalan pun mudah, nak solat pun bertambah khusyuk, bertambah erat kasih sayang dengan keluarga, boleh bekerja dengan lebih semangat dan produktif, hari-hari boleh berjogging keluar peluh.

Siapa Sebenarnya Tunjang Utama Penyelidikan Triple-t?

Dato’ Prof. Dr. Norazlanshah merupakan graduat ijazah kedoktoran (PhD), ijazah sarjana & ijazah sarjana muda dalam bidang sains makanan dari Universiti Kebangsaan Malaysia. Sijil asli bukan palsu yer 🙂

Kini berkhidmat sebagai pensyarah di Universiti Awam Malaysia.

Aktif menjalankan latihan & perundingan di dalam bidang kesihatan merangkumi aspek keselamatan makanan (Latihan pengendali makanan, asas kebersihan makanan, GMP & HACCP) dan terapi makanan.

Beliau merupakan pakar penyelidikan dalam bidang keselamatan makanan dan toksikologi herba & makanan.

Beliau pernah memenangi pelbagai anugerah daripada penyelidikan dan pembangunan produk berasaskan herba di antaranya adalah Ekspo Teknologi Malaysia, MTE 2011 (pingat emas), IIRIE 2011 (anugerah khas & pingat Perak), Teknologi Reka Cipta & Inovasi Expo, ITEX 2011 (anugerah khas, pingat emas dan perak)

Kandungan Herba & Khasiat Triple-T

DAUN FICUS (Mas Cotek) – Membantu melindungi hati serta menghasilkan sel-sel organ dalaman yang lebih sihat. Ia sangat berkesan dalam mengawal gula & tekanan darah secara efektif. Rasa badan segar seawal pagi, bacaan gula dan darah kembali normal.

DAUN STAMINEUS (Misai Kucing) – Membantu mencuci & mengeluarkan toksin dalam badan serta melawaskan pembuangan air kecil. Rasa puas bila buang air, tidak sekat-sekat dan warna air kencing jernih. Badan rasa ringan dan bebas bergerak. Senang buang angin dan mudah terkentut.

DAUN TEH HIJAU – Kandungan bahan aktifnya membantu menghalang penukaran karbohidrat kepada gula. Sumber antioksidan terbaik yang meningkatkan metabolisme badan. Ia juga menstabilkan tekanan darah, menyihatkan jantung, membunuh sel-sel kanser serta mengurangkan paras kolestrol. Rasa tenang sebab dapat mengurangkan stress, nampak macam lebih muda dari usia, kulit semakin sihat.

Sudah Lebih Dari 537,985 Unit Terjual. Data Ini Adalah Awal Tahun 2018. Sekarang Angka Ini Semakin Meningkat.

Walaupun Triple-t sesuai diminum oleh semua orang termasuk orang yang sihat untuk pencegahan TETAPI golongan ini tidak di galakkan ambil Triple-t:-

NAK TINDAK BALAS SERTA MERTA – Ia bukan produk “magic” yg minum hari ini, esok lusa dh nampak kesan 100%. Tambahan pula ianya dari herba 100%. Jadi ianya mengambil masa & bergantung pada kandungan toksin seseorang.

NAK SIHAT TAPI TAK JAGA PEMAKANAN – Konsisten minum Triple-t tapi dalam masa yg sama, langgar semua makanan. Tak amalkan pemakanan yg sihat. Suka ambil makanan berminyak, minuman bergas, junk food, fast food dan makanan yg tak sihat. Tidak guna Triple-t buang toksin tetapi dalam masa yg sama sumbat semula toksin yg baru.

PENYAKIT DAH TERUK TAPI NAK RESULT CEPAT – Bila penyakit dah level 3 ke atas, ini menunjukkan buah pinggang dah mula tidak berfungsi. Jangan andaikan minum Triple-t buah pinggang boleh kembali normal seperti sedia kala.

MALAS NAK MINUM AIR BANYAK – Manusia perlu kuantiti air yang banyak untuk proses perkumbuhan. Jadi kalau malas minum air, bagaimana boleh Triple-T bantu menyingkirkan toksin sedangkan air tidak cukup untuk proses perkumbuhan. Keperluan air seseorang mengikut berat, 25kg = 1.5 liter air perlu ambil. Jika berat seseorang 50kg, perlu minum sebanyak 3 liter sehari!